Inlägg: 1764647
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Paille - Granström - Johnson
Clark - Paw - Zaborksy
Dessa två kedjor är ju praktexemplar på 2x "Lika barn leka bäst." Kanske dessutom är svårt för en motståndare att spela mot när en kedja är megafinlir och sen kommer nästa in och kör full bulldozer. Blir varierat och svårt att kontra taktiskt.
Clark - Paw - Zaborksy
Dessa två kedjor är ju praktexemplar på 2x "Lika barn leka bäst." Kanske dessutom är svårt för en motståndare att spela mot när en kedja är megafinlir och sen kommer nästa in och kör full bulldozer. Blir varierat och svårt att kontra taktiskt.
+ 1
Pow - Jensen - Lindblom
Paille - Granström - Johnson
Clark - Paw - Zaborksy
Thorell - Blomqvist - Alcén
Sen.
Är det inte bättre att spela Kinnvall istället för Sunken?? Han har ju fan inte ett rätt längre. Varje gång han är inne sitter jag och bara väntar på att han ska bli utvisad.. Blir så jävla less på han!!