Inlägg: 1764687
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Brynäsgubbe: Men snälla du. 4 matcher spelade vi har fortfarande 50% om inte mer vinster, lugna dig.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Bertilsson briljant, Nick Johnson och Granström usla. Resten nja....
+ 2
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Hatar verkligen att förlora, speciellt när vi är det bättre laget.
Dessutom ett stolpskott från kvittering som extra salt i såret.
Dessutom ett stolpskott från kvittering som extra salt i såret.