Inlägg: 1764688
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Lindström: Såklart jag inte tycker det, Jabob Johansson gör sin bästa match någonsin, Rautio var okej. Vi vann andra med 11-2 i skott, vi måste sätta puckarna, hade vi satt 3 på det så hade du varit jävligt nöjd antar jag, för att inte va destruktiv.
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Lindström: Nej spelet är inte på topp idag men varför ska den här matchen definera säsongen istället för 7-2 segern mot Frölunda?? Kommer Saik hämna på kvalplats nu när dom åkte på spö med 7-1? Säsongen är ung, jag ser hellre att vi gör en medioker höst och grym vår än tvärtom...
+ 2