Inlägg: 1764713
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif: Hellre så här med kedjorna:
Clark - Jensen - Lindblom
Zaborsky Granström Paille
Pow Paw Johnsson0
Mannberg Blomqvist Thorell/Alcén
Clark - Jensen - Lindblom
Zaborsky Granström Paille
Pow Paw Johnsson0
Mannberg Blomqvist Thorell/Alcén
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif: Tyckte det såg intressant ut tills jag såg Jensen i 4:e, den karln är alldeles för duktig för att lira så långt ner i kedjorna. Visst, Blomqvist är nästan också för bra för att lira 4:e men Jensen imponerar verkligen varje match på mig!
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif: HÅLLER HELT JÄVLA RÄTT. Det här är bästa matchningen, Frågan är med Jensen & mannberg som kan matchas med vilken kjedja som helst, Fälth längtar jag också efter.
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Lite kuriosa:
Rohdin, wännström och rensfeldt har alla gjort mål idag, igen.. borde vara intressanta för Bz i framtiden. Sen finns det en ruskigt skön lirare i Rögle vid namn Bryan Lerg. Där har Bz nått att sno till nästa sässe.
Rohdin, wännström och rensfeldt har alla gjort mål idag, igen.. borde vara intressanta för Bz i framtiden. Sen finns det en ruskigt skön lirare i Rögle vid namn Bryan Lerg. Där har Bz nått att sno till nästa sässe.
+ 1
Nu äre fan dags för Bulan att matcha laget rätt!!!
Nästa match!
Sandström
Bertilsson Gunderson
Clark - Blomqvist - Lindblom - Tre bästa ska spela i samma kedja!
Pudas Zanetti
Johnson Granström Paille - Tänker hockey lika!
Kilström Carlsson
Pow Paw Zaborsky - Sätt ihop twimsen igen med den tilltänkta måltjuven! Ponta kanske kan få Patte och Zab att tända till...
Mannberg Jensen Thorell - Shls bästa fjärde?
(Alcén)
Längtar tills Fälth kan spela igen!!