Inlägg: 1764760
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bradberry:
Får fan börja hålla på Karlskrona! 😃
Ser att Gårdagens Boforsare (Wännström och Rhodin) levererar.
Hade varit kul för Gävleborna om de spelat i rätt färger.
Får fan börja hålla på Karlskrona! 😃
Ser att Gårdagens Boforsare (Wännström och Rhodin) levererar.
Hade varit kul för Gävleborna om de spelat i rätt färger.
+ 2
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
bradberry: Zaborsky är i grund o botten en sniper. Han behöver en speluppläggare!! Vi har bara två stycken. Det är Paw och Jensen. Därav att jag vill se dessa. Även Nick verkar ha lessnat på sina kedje kamrater (läs gd)
Clark - Jensen - Lindblom
Johnson - Granström - Paille
PoW - PaW - Zaborsky
Mannberg - Blomqvist- Thorell (som jag tycker spelat till sej en startplats!)
Clark - Jensen - Lindblom
Johnson - Granström - Paille
PoW - PaW - Zaborsky
Mannberg - Blomqvist- Thorell (som jag tycker spelat till sej en startplats!)
Clark - Jensen - Lindblom
Zaborsky Granström Paille
Pow Paw Johnsson0
Mannberg Blomqvist Thorell/Alcén