Inlägg: 1764746
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Lindström: Då kan de hålla sig hemma, det slöa arslen.
Dags att flytta Brynäs? Det känns som att det är mest folk utanför Gävle som är på matcherna i vilket fall.
Dags att flytta Brynäs? Det känns som att det är mest folk utanför Gävle som är på matcherna i vilket fall.
+ 2
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Lindström:
Mediokert intro, inget tryck på läktarn, vart är den stämningshöjande pump musiken i avblåsningarna, mycket är för mjäkigt!! Klart stämningen blir lidande när dessa tre saker är mediokra! Var själv på matchen och vid 1-1 målet vare helt dött... wtf liksom!
Mediokert intro, inget tryck på läktarn, vart är den stämningshöjande pump musiken i avblåsningarna, mycket är för mjäkigt!! Klart stämningen blir lidande när dessa tre saker är mediokra! Var själv på matchen och vid 1-1 målet vare helt dött... wtf liksom!
+ 1
Kan inte klubben skapa mera hype och mera känsla för dom som är på plats så kommer folk att sitta hemma i sina soffor.
Både billigare och bekvämare tycker nog många.