Inlägg: 1764748
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif:
Håller med, hur fan kan det vara 4600 pers en Lördag, löningshelg, bra tid. Tycker Gävlepubliken sviker jämt!!!! Från en som går på varje match.
Håller med, hur fan kan det vara 4600 pers en Lördag, löningshelg, bra tid. Tycker Gävlepubliken sviker jämt!!!! Från en som går på varje match.
+ 7
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Ståplats gjorde allt vi kunde idag..jagade iväg en jävel från lhc dessutom. Nu ut o göra stan. Kramar
+ 5
Mediokert intro, inget tryck på läktarn, vart är den stämningshöjande pump musiken i avblåsningarna, mycket är för mjäkigt!! Klart stämningen blir lidande när dessa tre saker är mediokra! Var själv på matchen och vid 1-1 målet vare helt dött... wtf liksom!