Inlägg: 1764764
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Håller för övrigt tummarna för att Mannberg är tillbaka till nästa match. Tycker han är lite av en glas lirare. Krävs inte mycket för att Danne ska gå sönder... synd för han har inlett superbra hittills!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif: det är tillräckligt lustigt att du levererar tre olika uppställningar inom 2 timmar som du "vill se". Men när du mitt i det lägger in "nu måste Bulan matcha rätt!" blir jag mållös. Säg att du driver med oss.
+ 3