Inlägg: 1764762
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Pettisbif: Något måste göras åt kedjorna, Johnson, Granström och Zaborsky passar absolut inte ihop. Tycker inte det klaffar för Paille, Clark och Westerholm heller. Rör om i grytan Bulan!
Clark-Granström-Paille
Westerholm-Jensen-Zaborsky
Lindblom-Westerholm-Johnson
Thorell-Blomqvist-Mannberg
Det här tror jag mycket på. Granström som är så otroligt seg behöver två speedkulor bredvid sig.
Få igång Zaborsky genom att sätta honom med bästa centern och Pontus.
Lindblom-Westerholm-Johnson funkade bra förra säsongen. Nick tillsammans med Pathrik tror jag kan bli bra då Nick behöver bli serverad. Lindblom står får förarbetet
Clark-Granström-Paille
Westerholm-Jensen-Zaborsky
Lindblom-Westerholm-Johnson
Thorell-Blomqvist-Mannberg
Det här tror jag mycket på. Granström som är så otroligt seg behöver två speedkulor bredvid sig.
Få igång Zaborsky genom att sätta honom med bästa centern och Pontus.
Lindblom-Westerholm-Johnson funkade bra förra säsongen. Nick tillsammans med Pathrik tror jag kan bli bra då Nick behöver bli serverad. Lindblom står får förarbetet
Sv: Brynäs - Linköping lör 1/10-16
Håller för övrigt tummarna för att Mannberg är tillbaka till nästa match. Tycker han är lite av en glas lirare. Krävs inte mycket för att Danne ska gå sönder... synd för han har inlett superbra hittills!
Clark - Jensen - Lindblom
Johnson - Granström - Paille
PoW - PaW - Zaborsky
Mannberg - Blomqvist- Thorell (som jag tycker spelat till sej en startplats!)