Inlägg: 1773917
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7225}: Nä det är sant iof, men i jämförelse vad många läkare skriver ut till "överaktiva" barn så är den volym % alkohol en matsked innehåller som en smekning, men håller med dig..
Du har rätt.. :)
Du har rätt.. :)
Sv: A proposito de nada
{7225}: nä öl är ingen bra ide. Men stoppa i dom en varsin burk Cola vid 16 tiden så är det full rulle och godnatt vid 19. Beprövat trick ;)
+ 1