Inlägg: 1773919
Sv: A proposito de nada
{7225}: nä öl är ingen bra ide. Men stoppa i dom en varsin burk Cola vid 16 tiden så är det full rulle och godnatt vid 19. Beprövat trick ;)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Det roliga är att barnen redan vid tre år har ett visst hockeyintresse, dock är tålamodet kort (typ 5 min) och de håller ibland på fel lag osv.
Jag låter dem välja lag själva och säger inte åt dem vilka de skal heja på, det får växa fram.
Jag låter dem välja lag själva och säger inte åt dem vilka de skal heja på, det får växa fram.