Inlägg: 1775608
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Tvlillingarna pendlar mycket i prestation även under matcherna som de är bra. Mycket chansspel. Tycker ändå deras kedja får en helt annan offensiv dimension när Zaborsky spelar istället för Mannberg. Z gör många smarta grejer i offensiv zon.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
man kan ju sitta och hoppas på att bengtzén håller på med nytt Jensen kontrakt redan, Zanetti förlängde bra tidigt förra året
+ 1