Inlägg: 1775632
Sv: A proposito de nada
{7225}: Johnson kommer inte spela i Sverige nästa år tyvärr. Han är inne på 3e året. Dedär jävla 3e året...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Inkazar: Vet du vad som gäller där rent konkret? Är detta någonting som gäller icke EU medborgare?
Edit: Gunderson spelade i Sverige 4 säsonger senaste sejouren, hur är det möjligt?
Edit: Gunderson spelade i Sverige 4 säsonger senaste sejouren, hur är det möjligt?