Inlägg: 1781903
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: sen finns ju så mycket gratis nyheter på nätet, det svämmar över. Svårt att ta betalt överhuvudtaget för nättidningarna tror jag. Visst finns några nördar som vill betala några tior för sportsidorna men det är inte många.
De som växt upp med dagstidning kanske hänger sig kvar och betalar för minst ett digitalt abonnemang men hur är det med de lite yngre? De som flyttar hemifrån nu, pröjsar någon av dem för en dagstidning i något format?
De som växt upp med dagstidning kanske hänger sig kvar och betalar för minst ett digitalt abonnemang men hur är det med de lite yngre? De som flyttar hemifrån nu, pröjsar någon av dem för en dagstidning i något format?
Det ser likadant ut i andra länder, inklusive UK, även om de har de har fantastiska fördelar (både språk och innehåll) som gör att de har möjlighet att få många läsare även utanför sitt land.