Inlägg: 1784887
Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Håller jag helt med om. Men det enda jag menar är att jag tycker boqvist ska få samma chans att utvecklas som Lindblom fått. Därav blir han lite som hans ersättare dock kanske inte produktionsmässigt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SvennEG: Att spela in Boqvist med två etablerade spelare vore ju det bästa, varför inte med Scott och Paille:-)