Inlägg: 1789985
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Sjunde månaden på is. Klart det sliter mentalt.
Paradoxalt nog är det nu det skall börja spritta i ben och märg! 😃
Sjunde månaden på is. Klart det sliter mentalt.
Paradoxalt nog är det nu det skall börja spritta i ben och märg! 😃
Sv: A proposito de nada
Peja: kan mycket väl vara så med. Hade dock hoppats få svar på om Johnson kommer lira med tvillingarna. Men det kommer antagligen vara en obligatorisk värmning imorn istället.
+ 1