Inlägg: 1794320
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Jo men kolla var dom ligger i målvaktsligan. Jag skulle kunna sätta ihop en kavalkad av Felix tavlor under dessa två säsonger och lätt få ihop 10-12 helt galna missar. Har aldrig sett en Brynäskeeper vara så darrig. Sämre än Bjurling. När Brynäs försvarsspel funkar så funkar Felix, men han gör så gott som aldrig avgörande räddningar.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{7044}: Jacke säger att de agerar osäkert i egen zon. De litar inte 100% på sin mv helt enkelt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
{7044}:
Man vinner inga matcher i målvaktsligan... = )
När Felix står vinner vi oftare (stå på huvudet eller ej).
Man vinner inga matcher i målvaktsligan... = )
När Felix står vinner vi oftare (stå på huvudet eller ej).
Sv: A proposito de nada
Näe, torsdagsmatchen var ett undantag. När vi möter lag som "vi ska slå" hemma så sänker sig laget totalt. Förluster mot ÖHK, DIF och nu kanske Malmö sista tiden. USELT
+ 1
Sv: A proposito de nada
{7044}: Om Bulan försvinner till Luleå är det läge för ett coach-byte redan nu. Då får vi antagligen någon som åtminstone kan coacha målvakterna.
Sv: A proposito de nada
{7044}: Exakt. En målvakt måste då och då göra tokräddningar. tyvärr gör han nästan aldrig något extra. Han är OK, inte mer. Kan ju bli bra i framtiden men frågan är vad det får kosta i poäng.
+ 1