Inlägg: 1794325
Sv: A proposito de nada
{7044}: Om Bulan försvinner till Luleå är det läge för ett coach-byte redan nu. Då får vi antagligen någon som åtminstone kan coacha målvakterna.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Måste sluta med "Alla ska få vara med och ha roligt."-coachningen av målvakterna iaf... Hockey för alla i all ära men de verkar ha glömt bort att detta är A-laget i högsta serien.
+ 2