Inlägg: 1797130
Sv: A proposito de nada
Känns som säsongen är på väg att rinna i väg. Prioritera ekonomin i år och satsa på nästa säsong!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5915}: "Känns som säsongen är på väg att rinna i väg. Prioritera ekonomin i år och satsa på nästa säsong!"
Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?
Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?
+ 6