Inlägg: 1797151
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: "Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?"
BZ har ju köpt spelare mitt under säsongen sina föregående år i Brynäs. De nyförvärven hyllades av fansen tills fansen såg de spela. Helt bortkastade pengar.
BZ har ju köpt spelare mitt under säsongen sina föregående år i Brynäs. De nyförvärven hyllades av fansen tills fansen såg de spela. Helt bortkastade pengar.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Örebro värvar:
www.eliteprospects.com/player.php?player=45173
Undrar om det var ett namn för BZ också?
www.eliteprospects.com/player.php?player=45173
Undrar om det var ett namn för BZ också?
Tycker mig minnas att vi ifjol vid den här tidpunkten kände och uttryckte oss så också. Ska det behöva vara och bli så här vartenda j-la år...?