Inlägg: 1797145
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry:
Du menar att brevduvorna var snabbare då?
Inte så många transatlantiska värvningar då...
Sitt ned i båten? = )
Du menar att brevduvorna var snabbare då?
Inte så många transatlantiska värvningar då...
Sitt ned i båten? = )
Sv: A proposito de nada
bradberry: Hur vet vi att klubben inte har hört av sig?
Paille kan ju mkt väl ha menat att man inte haft nån kontakt ang nån mer exakt tid för återkomst. Att Brynäs inte hört av sig i nån form för att visa sitt stöd låter inte troligt.
När BZ snackar om att visa respekt och inte störa uppfattar jag det som att han menar "störa" med jobbsnack/tidplan för återkomst i spel.
Sen kan man ju alltid gå på det som står på Flashback om man vill.
Det är ju som bekant ett forum som aldrig ljuger, sprider rykten eller handskas vårdslöst med såna här uppgifter... 😉
Paille kan ju mkt väl ha menat att man inte haft nån kontakt ang nån mer exakt tid för återkomst. Att Brynäs inte hört av sig i nån form för att visa sitt stöd låter inte troligt.
När BZ snackar om att visa respekt och inte störa uppfattar jag det som att han menar "störa" med jobbsnack/tidplan för återkomst i spel.
Sen kan man ju alltid gå på det som står på Flashback om man vill.
Det är ju som bekant ett forum som aldrig ljuger, sprider rykten eller handskas vårdslöst med såna här uppgifter... 😉
+ 1
Annat var det på Tures tid...