Inlägg: 1797211
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21: 4-6 veckor!? Varför drabbas vi aldrig av några "lättare" skador. Minst en månads frånvaro varje gång.
Sv: A proposito de nada
Låter som många nyförvärv ska in. Lite märkligt att de skriver att det är Westerholm som ska ersättas? Oavsett helt galet hur otur vi har den här våren med frånvaro av tusentals anledningar. Den här säsongen känns ju helt körd.
+ 2