Inlägg: 1797213
Sv: A proposito de nada
Låter som många nyförvärv ska in. Lite märkligt att de skriver att det är Westerholm som ska ersättas? Oavsett helt galet hur otur vi har den här våren med frånvaro av tusentals anledningar. Den här säsongen känns ju helt körd.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
honken21: Westerholm, Johnson, Enterfeldt, Sunken, Zaborsky, Paille, Lindblom, Bertilsson va fan
+ 1