Inlägg: 1797248
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Att få loss Greg Scott från Moskva känns lite overkligt, mer realistiskt och nåt jag hoppas på är att BZ lägger ner mkt krut på att försöka landa Guter i det här akuta läget när nu Westerholm också ser ut att bli borta ett bra tag.
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Helst spetsspelare, men kan också tänka mig en annan profil. Om Brynäs t.ex har för avsikt att skriva flerårskontrakt med Emil Larsson till nästa säsong skulle man försöka plocka in honom på flerårskontrakt redan nu.
+ 1
Drömmen är väl att Bengtzén lyckas få loss Greg Scott från Moskva.