Inlägg: 1797260
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Helst spetsspelare, men kan också tänka mig en annan profil. Om Brynäs t.ex har för avsikt att skriva flerårskontrakt med Emil Larsson till nästa säsong skulle man försöka plocka in honom på flerårskontrakt redan nu.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: kan tänka mig bägge delarna. Ta en allsvensk spelare i en förening som vet att de inte kommer nå SHL (Mora o BIK lär inte släppa ngn) Larsson/Molin/Eriksson typ + signa med spetsspelare (back eller playmaker)