Inlägg: 1797282
Sv: A proposito de nada
Peja: kan tänka mig bägge delarna. Ta en allsvensk spelare i en förening som vet att de inte kommer nå SHL (Mora o BIK lär inte släppa ngn) Larsson/Molin/Eriksson typ + signa med spetsspelare (back eller playmaker)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
"Svårt att bedöma tjeckiska ligans kvalité, men Petr Vrána leder hela poängligan. eliteprospects.com/league.php?lea…"
Mål just i shl-finalen, och kapten
I detta läge, jag säger, ta tillbaka!
Mål just i shl-finalen, och kapten
I detta läge, jag säger, ta tillbaka!
+ 2