Inlägg: 1804854
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Dom är utrustade med örnblick iallafall, massor av tillfällen när det varit max en halvcentimeter från offside.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Bara 1-0 till HV, vi stänker in en puck snart om inte domarna förstör denna chans :) Flåt men jag har så svårt för M J...samtidigt känner jag att vi saknar Blomman o Kilas idag, lite irrigt emellanåt....men vi kommer att få fler chanser i period 2
+ 1