Inlägg: 1804860
Sv: HV 71-Brynäs
{1570}: Bara 1-0 till HV, vi stänker in en puck snart om inte domarna förstör denna chans :) Flåt men jag har så svårt för M J...samtidigt känner jag att vi saknar Blomman o Kilas idag, lite irrigt emellanåt....men vi kommer att få fler chanser i period 2
+ 1
Svarskommentarer
Sv: HV 71-Brynäs
Leonardo: Ja jag var lite ironisk också med "örnblicken". Tycker de släppper offside i snart sagt varje anfall.... Verkar som HV vet att de kan chansa lite...