Inlägg: 1806140
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
{7225}: "Det är nog ingen annan målis som hade fått kritik för det målet."
VI borde satsa mer på att göra den här typen av mål. Det verkar vara väldigt effektivt med tanke på hur många såna vi har släppt in. Kan det vara runt 30-40 löv från blålinjen som trillat in i år?
VI borde satsa mer på att göra den här typen av mål. Det verkar vara väldigt effektivt med tanke på hur många såna vi har släppt in. Kan det vara runt 30-40 löv från blålinjen som trillat in i år?
+ 1