Inlägg: 1806149
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
munkas: Jag tror att antalet såna mål från oss kan räknas på ena handens fingrar. (Med råge om man bor i Skellefteå) ;-)
+ 1
Sv: Brynäs-Frölunda 2 mars
munkas: Precis denna typ av mål som är gundes grej men de trillar liksom inte in så ofta denna säsong. Fladderpuckar och skymning är ytterst effektivt och här måste vi bli bättre.
+ 1
VI borde satsa mer på att göra den här typen av mål. Det verkar vara väldigt effektivt med tanke på hur många såna vi har släppt in. Kan det vara runt 30-40 löv från blålinjen som trillat in i år?