Inlägg: 1807084
Sv: MATCHTRÅDEN
En riktigt svag domarinsats bäddar för 0-3-förlusten... Alla BP tog på krafterna samtidigt som vi inte fick möjlighet överhuvudtaget... Förrän det var för sent... Skrämmande dålig hemmadomare. Många av Brynäs utvisningar säger jag inget om. Men de blåser ju bara åt ett håll. Skandal!
+ 4
Svarskommentarer
Sv: MATCHTRÅDEN
Är det inte jävligt gnällig stämning här nu?
Det är slutspelsdags för helvete.
Dysterkvistar. = )
Det är slutspelsdags för helvete.
Dysterkvistar. = )
+ 8