Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1823782
Svarskommentarer
Sv: Final
{2064}: Tja rent krasst så måste vi vinna 2 av de tre matcher som återstår. I teorin så kan vi alltså förlora hemmamatchen men vinna ändå. Det verkar dock lite drygt...
Mitt huvudscenario nu är att vi vinner nästa match och sen avgör på hemmaplan. Det tycker jag känns bäst. Att våga chansa är att våga vinna tycker jag. Nu har vi en förstakedja som faktiskt är en belastning. Oskar Lindblom -6 på 4 matcher är ju en katastrof med tanke på kapacitet och normal nivå. Därför tycker jag att man kan våga göra en förändring i nästa match.
Mitt huvudscenario nu är att vi vinner nästa match och sen avgör på hemmaplan. Det tycker jag känns bäst. Att våga chansa är att våga vinna tycker jag. Nu har vi en förstakedja som faktiskt är en belastning. Oskar Lindblom -6 på 4 matcher är ju en katastrof med tanke på kapacitet och normal nivå. Därför tycker jag att man kan våga göra en förändring i nästa match.