Inlägg: 1823787
Svarskommentarer
Sv: Final
KalleTeodor: Ja jag tror också på ett liknande scenario, vinst nästa så tar vi Guld på torsdag, förlust nästa så blir det en sjunde avgörande i Småland...att förlora Guldet på vår egen hemmaplan som -95 är mer än vad jag klarar av...håller med om förstalinan, den är inte bra nu..Jensen kan bänkas för min del, han har inte varit sig lik sen första kvartsfinalen...Clark jobbar ju på iaf, Lindblom såg seg ut idag....Alcén, Gunderson, Blomqvist jobbar hårt.....olustig känsla när HV kan lalla i 40 minuter men ändå göra 2,3 ja 4 mål på ngr minuter....
+ 2
Mitt huvudscenario nu är att vi vinner nästa match och sen avgör på hemmaplan. Det tycker jag känns bäst. Att våga chansa är att våga vinna tycker jag. Nu har vi en förstakedja som faktiskt är en belastning. Oskar Lindblom -6 på 4 matcher är ju en katastrof med tanke på kapacitet och normal nivå. Därför tycker jag att man kan våga göra en förändring i nästa match.