Inlägg: 1823847
Svarskommentarer
Sv: Final
Bifbiffen: Alltså man blir ju mörkrädd av att läsa här inne om hur dåliga våra Brynässpelare är. Håller vi inte på Brynäs? Hur kan man sitta och skriva att man ska riva folks kontrakt? Det står 2-2 i matcher och det finns ju fortfarande chansen att nån av bröderna Westerholm, Jensen eller Zanetti hjälper oss till guldet. Ibland går det med och ibland går det emot. Kom igen och viss brynäshjärta nu gott folk. Imorgon är det en extremt viktig match och jag tror på våra spelare och på vårt Brynäs.
+ 18