Inlägg: 1823859
Sv: Final
Bifbiffen: Alltså man blir ju mörkrädd av att läsa här inne om hur dåliga våra Brynässpelare är. Håller vi inte på Brynäs? Hur kan man sitta och skriva att man ska riva folks kontrakt? Det står 2-2 i matcher och det finns ju fortfarande chansen att nån av bröderna Westerholm, Jensen eller Zanetti hjälper oss till guldet. Ibland går det med och ibland går det emot. Kom igen och viss brynäshjärta nu gott folk. Imorgon är det en extremt viktig match och jag tror på våra spelare och på vårt Brynäs.
+ 18
Svarskommentarer
Sv: Final
Tycker SHL ska ta en stor kaka av Cmore-pengarna och lägga det på att domarkåren. De som dömer just nu förtjänar det inte men man kanske ska höja lönerna REJÄLT, det skulle kanske höja statusen rejält på domaryrket och locka till sig mycket fler domare och därmed öka konkurrensen, som borde skapa bättre domare i alla leden i seriesystemet.
Vill man utveckla SHL är det här man måste börja iaf, domarna.
Vill man utveckla SHL är det här man måste börja iaf, domarna.