Inlägg: 1824894
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Inkazar: Han är ju center och vi har redan två toppcentrar nästa säsong (Ölund och Jensen) 👍😊
+ 3
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Skrubben: det är så sant. Men en 3e skadar inte. ;-) Miele kan lira Winge utan problem. Är mest less över att inte få se honom med revären nästa säsong eftersom jag verkligen hoppats på det länge. Så har lite svårt att tänka på helheten just nu. Haha