Inlägg: 1827101
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Är helt inställd på att både en och flera här inne kommer klanka på mig nu men jag har rätt att tycka vad jag vill och det är att alltför lite händer på plusfronten hos Brynäs så här långt mot hos i alla fall de flesta andra klubbar. Jag vet att Bengtzén jobbade likadant ifjol, men det är maj månad och Sillyn är trots allt redan rätt långt fram i handlingarna. Så borde inte SM-finalisten som säger sig vilja högre nästa säsong få klart med några tunga namn snart?