Inlägg: 1827103
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Är helt inställd på att både en och flera här inne kommer klanka på mig nu men jag har rätt att tycka vad jag vill och det är att alltför lite händer på plusfronten hos Brynäs så här långt mot hos i alla fall de flesta andra klubbar. Jag vet att Bengtzén jobbade likadant ifjol, men det är maj månad och Sillyn är trots allt redan rätt långt fram i handlingarna. Så borde inte SM-finalisten som säger sig vilja högre nästa säsong få klart med några tunga namn snart?
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
ellis: "Jag vet att Bengtzén jobbade likadant ifjol"
Ja?? Vad är då problemet? Ska Bengtzén ha ett ANNAT arbetssätt än i fjol när det arbetssättet bevisligen fungerade jävligt bra?
Ja?? Vad är då problemet? Ska Bengtzén ha ett ANNAT arbetssätt än i fjol när det arbetssättet bevisligen fungerade jävligt bra?
+ 9
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
ellis: Helt otroligt. Hur Brynäs än vänder och vrider på sig står de med rumpan bar enligt dig 😂😂
+ 11
Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
ellis: Skämtar du? Brynäs va först klara i fjol om det nu är det bästa?
Säsongen slutade för några dagar sen och du tror inte arbetet pågår för fullt?
Både med nya spelare och med förlängningar på spelare.
Vart ju gnäll när fler presenterades under säsongen med, svårt göra alla på läktarna nöjda haha, helt otroligt=)
Säsongen slutade för några dagar sen och du tror inte arbetet pågår för fullt?
Både med nya spelare och med förlängningar på spelare.
Vart ju gnäll när fler presenterades under säsongen med, svårt göra alla på läktarna nöjda haha, helt otroligt=)
+ 14