Inlägg: 1827173
Sv: A proposito de nada
Kopparjimmie: kanon. För nu måste introt verkligen bli bättre till kommande säsong :-)
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chris11: Medhåll! Vi byter ju intro och intromusik till och med under slutspelet. Vill att vi skall ha något som är hyfsat "eget". Inspireras exempelvis av Arsenal som kör Curtis Mayfield "Move on up" på Emirates när de vinner. Skulle inte skada med lite mer klass för att få balans till Guru Josh Project...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Jesper är tydligen på en roadtrip genom hela Sverige norran.se/hockeybloggen/talangen-het-pa-marknaden-uppges-vara-intressant-aven-for-aik-812038