Inlägg: 1827179
Sv: A proposito de nada
Chris11: Medhåll! Vi byter ju intro och intromusik till och med under slutspelet. Vill att vi skall ha något som är hyfsat "eget". Inspireras exempelvis av Arsenal som kör Curtis Mayfield "Move on up" på Emirates när de vinner. Skulle inte skada med lite mer klass för att få balans till Guru Josh Project...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pigalle: Härligt med lite kombo av Arsenal och Brynäs på forumet. Då kan det knappast bli så mycket bättre ;)
+ 2