Inlägg: 1827286
Sv: A proposito de nada
Bara för att man gör ett kallt konstaterande att Växjö värvar bra tar det eld hos vissa här och får det till att man bottendissar Brynäs. Långsökt, var ordet...
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
ellis: Fyfan Växjö får gärna åka ur, har ingen respekt alls för det laget
+ 1
Sv: A proposito de nada
ellis: Såg inget om Växjö, såg bara det här: "Brynäs? Osäkert kort i detta nu." Vi skriver den 5 maj. Apropå långsökt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
ellis:
Särskilt med tanke på era värvningar förra säs som med "facit i hand" visa sig vara rätt bra.
Särskilt med tanke på era värvningar förra säs som med "facit i hand" visa sig vara rätt bra.