Inlägg: 1827293
Sv: A proposito de nada
ellis: Såg inget om Växjö, såg bara det här: "Brynäs? Osäkert kort i detta nu." Vi skriver den 5 maj. Apropå långsökt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5915}: Ja, vad tycker du själv då om Brynäs i dagsläget? Självskriven fågel?
"Såg inget om Växjö"? Det var ju dem jag i huvudsak kommenterade.
"Såg inget om Växjö"? Det var ju dem jag i huvudsak kommenterade.