Inlägg: 1827383
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Finns det ett bättre sätt att locka nyförvärv med än att vi var ett finallag förra säsongen?
Sv: A proposito de nada
Auchinleck:
"Behövs nåt att locka övriga nyförvärv med"
Nja... de flesta som BZ vill ha kvar stannar ju. Dessutom ett mål från guldmedaljerna... tror nog det kan locka ganska många spelare till Brynäs, utom dom som skall fylla kassakistan då!
"Behövs nåt att locka övriga nyförvärv med"
Nja... de flesta som BZ vill ha kvar stannar ju. Dessutom ett mål från guldmedaljerna... tror nog det kan locka ganska många spelare till Brynäs, utom dom som skall fylla kassakistan då!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Tänk er på backsidan om andersén och Kilström kritar på...
Gunderson- Bertilsson
Andersén- Kilström
OjOj och sen Lindbäck i mål.. Det skojar man inte bort
Gunderson- Bertilsson
Andersén- Kilström
OjOj och sen Lindbäck i mål.. Det skojar man inte bort
+ 5
Behövs nåt att locka övriga nyförvärv med.
Statuera exempel på ett positivt sätt...