Inlägg: 1827388
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Finns det ett bättre sätt att locka nyförvärv med än att vi var ett finallag förra säsongen?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skrubben: Men vi har ju bara varit i semifinal 2ggr på 100 år och blablablaaaa....
Att vi är en framåttänkade förening i tydlig uppgång bryr sig säkert inte potentiella nyförvärv om.
Att vi är en framåttänkade förening i tydlig uppgång bryr sig säkert inte potentiella nyförvärv om.