Inlägg: 1833342
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Beror helt enkelt på att det är Intersport som bemannar och tar fram artiklarna.
Är flera lag som har den lösningen SKE bl a.
Bedrövligt om du frågar mig, lite som NCH levererade till nästan alla klubbarna.
Allt byggde på samma grund sen var det bara klubbloggan som varierades på produkterna.
Är flera lag som har den lösningen SKE bl a.
Bedrövligt om du frågar mig, lite som NCH levererade till nästan alla klubbarna.
Allt byggde på samma grund sen var det bara klubbloggan som varierades på produkterna.
+ 2
Vi måste nog ta tag i detta själva. Vet inte hur många här som följer denna gruppen. Men nu kontaktar vi Brynäs ang detta.