Inlägg: 1845403
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Clarence: Brukar ofta kasta skit på kommentatorerna som, i regel, är jävligt flata. Den här killen tycker jag har ett bra engagemang och ganska behaglig röst.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: Inte hon "Skellefte" väl? Lena Sundqvist? Välkomnar gärna kvinnliga hockeykommentatorer men nog måste man väl få begära att de i alla delar pratar svenska - till svenskar?
+ 2