Inlägg: 1845410
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: Inte hon "Skellefte" väl? Lena Sundqvist? Välkomnar gärna kvinnliga hockeykommentatorer men nog måste man väl få begära att de i alla delar pratar svenska - till svenskar?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Clarence: Jag tycker hon är kanonbra, kunnig och rapp. Finns däremot massor av trötta göbbar som sitter och maler genom matcher så man nästan somnar.
+ 5