Inlägg: 1845415
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Clarence: Jag tycker hon är kanonbra, kunnig och rapp. Finns däremot massor av trötta göbbar som sitter och maler genom matcher så man nästan somnar.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: hatar lena Sundqvists röst. Verkligen inte behaglig att lyssna på... man blir irriterad när hon kommenterar
+ 2
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
pekka85: Jo då, lite frenesi är det allt i henne. Men just dialekten... det är inte lokalt hon kommenterar.