Inlägg: 1847494
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Auchinleck: Louie skrev 1 år. Och som man kan se i mitt inlägg nedan sa Bengtzén att pengar frigjorts nu när kontraktet brutits. Men man var väl tvungna att ge någon månadslön eller två för att bryta kontraktet.
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Det här gör iallafall mig förbannad.
Så du fick tacka nej alltså?
– Ja, jag kände att jag inte kunde leverera på den nivån jag vill helt enkelt. Det hade inte varit schysst mot någon. Inte mot Brynäs, mot grabbarna i laget eller mot mig själv att åka iväg och spela den matchen. Det skulle jag bara bli lidande av.
Och dom kunde inte vänta ett par dagar?
– Näe, jag vet inte. Nu är jag på bättringsvägen. Jag sa till Bengtzén att återkomma, men det gjorde han inte. Det hade varit kul att få spela i Brynäs igen.
Istället för Honken värvade Brynäs in Linus Fernström som också stod klubblös.
Så du fick tacka nej alltså?
– Ja, jag kände att jag inte kunde leverera på den nivån jag vill helt enkelt. Det hade inte varit schysst mot någon. Inte mot Brynäs, mot grabbarna i laget eller mot mig själv att åka iväg och spela den matchen. Det skulle jag bara bli lidande av.
Och dom kunde inte vänta ett par dagar?
– Näe, jag vet inte. Nu är jag på bättringsvägen. Jag sa till Bengtzén att återkomma, men det gjorde han inte. Det hade varit kul att få spela i Brynäs igen.
Istället för Honken värvade Brynäs in Linus Fernström som också stod klubblös.