Inlägg: 1847495
Svarskommentarer
Sv: SÄSONGEN 2017-2018
Agenten: Förbannad på vem?
Honken eller BZ?
I ett akut läge valde nog BZ mellan Fernström och Ersson eftersom Honken avstod och bad BZ om att återkomma. Återkomma när då? Efter 1 dag, 2 dagar, 5 dagar?
Känns vettigt i det läget att inte chansa med Ersson för att invänta en ändå osäker Honken.
Honken eller BZ?
I ett akut läge valde nog BZ mellan Fernström och Ersson eftersom Honken avstod och bad BZ om att återkomma. Återkomma när då? Efter 1 dag, 2 dagar, 5 dagar?
Känns vettigt i det läget att inte chansa med Ersson för att invänta en ändå osäker Honken.
Så du fick tacka nej alltså?
– Ja, jag kände att jag inte kunde leverera på den nivån jag vill helt enkelt. Det hade inte varit schysst mot någon. Inte mot Brynäs, mot grabbarna i laget eller mot mig själv att åka iväg och spela den matchen. Det skulle jag bara bli lidande av.
Och dom kunde inte vänta ett par dagar?
– Näe, jag vet inte. Nu är jag på bättringsvägen. Jag sa till Bengtzén att återkomma, men det gjorde han inte. Det hade varit kul att få spela i Brynäs igen.
Istället för Honken värvade Brynäs in Linus Fernström som också stod klubblös.